Vremea la:
azi /      maine /
Curs:
EURO: 4,4549       USD: 3,2121
 
Login primari
 
Am uitat parola
 
 
Top raspunsuri
1.  Buzau
  100,00% (2/2)
2.  Cluj Napoca
  0,00% (0/1)
3.  Timisoara
  0,00% (0/1)
 
Top raspunsuri general
Toata lista

Detalii sesizare


Sesizare pentru primaria Iasi, judetul Iasi

Postata de: Vlad Viorica
La data: 10 Aprilie 2018
Tip: Reclamatie
Cod: 114609
< Inapoi la sesizari
Printeaza aceasta sesizare!
Trimite unui prieten

Doamnei Cristina Petronela Albisteanu.
Revin cu sesizarea asupra modului in care NU au fost clarificate problemele ilegale din asociatie de proprietari aduse la cunostinta domnului Ioan Ciobanu in sesizarea nr 19915/ 26 feb 2018.
In fapt aspectele sesizare au fost discutate in audienta din 19,dec.2017 la care domnul Ciobanu a constata ca nu sunt respectate prevederile Legii 230/2007 si a dispus verbal administratorului prezent la audienta sa se respecte preved, art 32 alin 3, din , a art 37 si a art 43 din HG1588/2007 . Cum aceste indicatii nu au fost transmise in scris asociatiei nici pana azi nu au foat respectate. In data de 4 ian 2018 a fost trimisa o sesizare cu rugamintea de ase trimite un raspuns scris si clar asupra urmatoarelor aspecte care nu sunt in concordanta cu prevederile legale si anume: - in listele de plata inca din iulie 2016 sunt trecute ilegal suprafete totale in loc de suprafetele utile =prevederi stipulate in mod expres in art 47.(c) din L 230/2007 , art 43 si 43(3) din HG 1588.2007 si a Ord MEF nr 1965/2007 =formular cod 14-6-28 privind Listele de plata si cotele de contributie la cheltuielile Asociatiilor de proprietari, unde se mentioneaza clar Suprafata utila mp, precizari ce respecta intrutotul prevederile Legii 230.2007 si HG 1598/2007. Acest Ordin este abrogat prin Ord MF nr 3103/2017 dar care mentine in totalitate precizariel privind intocmirea listelor de plata cu aceeasi precizare - Suprafete utile mp si acelasi cod al formularului 14-6-28. Consider ca un salariat dintr-un asemenea serviciu din respect pentru institutia in care lucreaza si din bun simt ar trebui sa cunoasca macar singura lege care face obiectul activitatii , fapt pe care nu l-au dovedit.Sunt trei aspecte sesizate de mine la adudienta din 16 feb.2018 , in sesizarea din 26.02.2018 si la care am revenit printr-un mail si in data de 27 martie ( dupa 30 de zile de la sesizare) cerand in mod clar urmatoarele:
- sa se verifice la modul serios listele de plata unde toti proprietarii de apartamente din iulie 2016 au fost incarcati la cheltuieli in favoarea proprietarului spatiului comercial, astfel nu s=a aplicat prevederile art32(3) acesta fiind exceptat de la plata intretinerii liftului, s-au majotar suprafetele in functie de care s-au stabilit cotele de cheltuieli, administratorul majorand in liste suprafetele cu 228mp, marind cheltuielile noastre in favoarea proprietarului cu spatiu comercial si din 1 noiembrie 2018 administratorul si comitetul executiv nu au aplicat prevederile art 37 din Hg 1588?2007 privind cheltuielile pe nr. de persoane, chiar daca in acest spatiu de 400,15mp lucreaza trei vanzatori si desigur au si clienti.In mod vadit comitetul executiv si administratorul (intre timp demisionat) au favorizat proprietarul spatiului comercial in defavoarea proprietarilor de apartamente.Mentionez ca in data de 19 martie la asociatie s-a prezentat domnul Ioan Ciobanu, Laura Popa si un anumit Andrei din cadrul Urbica si au mentionat ca in mod ilegal au fost intocmite listele de plata, ca trebuie sa se treca suprafetele utile inscrise in contractele de vanzare-cumparare ( relevee si extrasele de carte funciara), nimeni sa nu fie exclus de la plata cheltuielilor in conformitate cu art 32(3) si sa se respecte art 37 privind conventiile cu nr de persoane care lucreaza (vanzatori si clienti) din spatiul comercial. Aceste indicatii le-a transmis foarte transant si reprezentantului Urbica prezent la acea intalnire. totodata a mentionat ca in acest mos va fi trims si raspunsul la sesizarea facuta. Probabil ca ne-a considerat tampiti pentru ca urmatoarea adresa trimisa este tot in genul celei di 1-02 feb,2018 nr 969 iar listele de plata sunt in continuare ilegal intocmite.Mie personal nici pana in prezent nu mi-a raspuns ( nerespectand aprevederile art 7(1) din Legea nr 544/2001) si consider aceasta atitudine o bataie de joc.Vreau sa va aduc la cunostinta ca in data de 19 martie cand a venit la asociatie, toata convorbirea a fost inregistrata, Consider ca domnul Ciobanu si Laura Popa rezolva problemele asociatiilor avand in vedere alte criterii decat cele legala , numai ca eu nu ader la asemenea practici. Eu daca nu primesc un raspuns cand de curand, care sa contina date concrete si din care sa rezulte ca persoanele respective merita sa lucreze intr-o asemenea institutie si ca cunosc si respecta legea in baza careia sunt platiti din banii publici, ca au verificat si au luat masuri asupra problemelor sesizate, in caz contrar ma voi adresa instantelor de judecata. Nimeni nu-si poate permite sa ma streseze de patru luni de zile, sa trimita adrese incalificabil neprofesionale, sa permita prin aceste adrese ca eu sa fiu prejudiciata, pentru ca niste persone care se lauda a fi "nespecializate in domeniu" ocupa functii si sunt platiti din banii publici pentru a incurca in loc de a lamuri situatiile din asociatiile de proprietari. Eu sunt uimita de faptul ca numita Laura Popa nu stie ce reprezinta proprietatea comuna intr-un condominiu, nu stie ce preprezinta acel procent scris in contractele de vanzare unde se specifica ca este procentul ce il are fiecare proprietar din totalul proprietatii comune (fundatie, acoperis, lift, trotuare, holuri, scari , pod, brandamente, cabluri,peretiexteriori etc). Ea considera ca acel procent trebuie scris in listele de plata procent majorat fata de cel calculat in functie de suprafetele utile ale apartamrntelor ( art 46(3) din Hg 1588/2007) Daca stie tabla impartirii sa faca aceasta operatiune si poate asa o sa inteleaga ce a specificat legiuitorul.
Doamna Director, va rog sa nalizati sesizarea mea si sa dispuneti ca cei in cauza sa se achite de obligatiile potrivit artibutiunilor ce le revin postului ocupat, sa primesc in timp legal un raspuns concret la cele trei aspecte: verificarea listelor din iulie 2016 cu decizia de recalculare referitor la:
- suprafetele utile in loc de totale
-includerea la plata a tuturor cheltuielilor pe cote parti pentru proprietarul spatiului comercial
- introducerea de la 1 noiembrie 2017 a numarul de persoane care isi desfasoara activitatea in spatiul comercial conf art 37.
Toate aceste diferente pot fi stabile foarte usor fiind in calculator un program a calculrtii cheltuielilor ce pot fi trecute intr-o coloana separata cu sume in plus sau in minus pentru fiecare proprietar.
Am speranta ca ajungand la dumneavoastra aceasta sesizare sa fie si rezolvata.
Va multumesc Viorica Vlad.

153 vizualizari
+ SHARE   


Primarul nu a raspuns inca la aceasta sesizare!



Comentarii facute la aceasta sesizare


Aceasta sesizare nu are nici un comentariu!



Adauga un comentariu
Nume si prenume  
Email  
Comentariu  
Introduceti rezultatul (antispam):    3 + 3
Atentie! Trebuie sa aveti activate cookie-urile in browser pentru ca sistemul antispam sa functioneze corect.
   


 
Informatii din Iaşi

Get Adobe Flash player


Get Adobe Flash player

 
 
Ultimele videouri Domnule Primar
 
 
Cauta sesizari
Sesizari din judetul:
 
 
Cauta dupa cuvantul:
 
Cauta sesizarea cu codul:
 
 
Cei mai activi primari din ultimele 7 zile
Dragos Victor Chitic (PNL) Dragos Victor Chitic (PNL)
Piatra Neamt
(2 raspunsuri
)
Gabriel Mutu (PSD) Gabriel Mutu (PSD)
Bucuresti - Sect. 6
(2 raspunsuri
)
Florin Tiberiu Iacob Ridzi (PNL) Florin Tiberiu Iacob Ridzi (PNL)
Petrosani
(1 raspuns
)
Ionut Pucheanu (PSD) Ionut Pucheanu (PSD)
Galati
(1 raspuns
)
Florea Daniel (PSD) Florea Daniel (PSD)
Bucuresti - Sect. 5
(1 raspuns
)
 
Primarii partenere
 
 
 
 
Copyright © 2018 DomnulePrimar.ro
Web Design - Direct Design