Postata de: | Autorul si-a declinat identitatea |
La data: | 06 Februarie 2006 |
Tip: | Reclamatie |
Cod: | 2598 |
< Inapoi la sesizari | |
Printeaza aceasta sesizare! | |
Trimite unui prieten |
Uite parcarea, nu e parcarea Am platit anul trecut un abonament parcare pe strada Pasteur 5B-2L ,locul 5, in fata magazinului Rolicom. Nu am putut folosi parcarea deoarece aceasta nu a fost si nu este numerotata, chiar daca a fost marcata, si astfel nu stiu unde se afle locul meu de parcare. Cum imi recuperez eu banii pentru un serviciu, achitat primariei, pe care nu l-am folosit din cauza faptului ca nu pot identifica locul de parcare. Si eu ce fac acum, o sa platesc si anul acesta un loc de parcare care nu poate fi identificat. |
Raspunsul primarului |
07 Februarie 2006 Vom solicita Departamentului de specialitate sa verifice cele sesizate de dvs. Vom reveni cu informatii. Documente atasate raspunsului 07 Februarie 2006 Revenim cu informatii primite de la departamentul de specialitate. În acest parcaj, iniţial, locurile de parcare 1-13 au fost longitudinale, dar la solicitarea locatarilor din zona de a suplimenta numărul locurilor de parcare, acestea au fost modificate în locuri de parcare oblice. Marcarea locurilor de parcare s-a facut ulterior emiterii abonamentelor, astfel ca numerotarea locurilor s-a facut incepand de la locul 14, urmand ca renumerotarea să se facă ulterior. Mentionam ca nu am avut cunostinta de aceasta situatie. În anul 2006 se va face renumerotarea acestor locuri, imediat ce condiţiile meteorologice o vor permite. Dacă doriţi să achitaţi în continuare locul de parcare vă rugăm să vă prezentaţi la Serviciul parcări din cadrul Primăriei municipiului Cluj-Napoca pentru a primi şi o copie după schiţa parcării, în vederea identificării exacte a amplasamentului acestui loc.
Documente atasate raspunsului |
Comentarii facute la aceasta sesizare |
||
|