Vremea la:
azi /      maine /
Curs:
EURO: 4,4549       USD: 3,2121
 
Login primari
 
Am uitat parola
 
 

Detalii sesizare


Sesizare pentru primaria Bucuresti - Sect. 3

Postata de: Ionescu Vlad
La data: 11 Decembrie 2005
Tip: Reclamatie
Cod: 392
< Inapoi la sesizari
Printeaza aceasta sesizare!
Trimite unui prieten

Verificari in Sect.3, str. Brancusi
Domnule primar va rog frumos sa aveti in vedere sa realizati o ancheta in sect. 3 str. C. Brancusi nr. 7 bl D 14, unde de la o luna la alta facturile la intretinere variaza considerabil cu pana la 500-600 mii lei vechi pentru un apartament din cauza facturii la apa calda si apa rece. Nu este posibil sa fie asa un decalaj intre cei care au apometre si cei care nu au posibilitatea sa si le puna cu banii de salariu si sa fie nevoiti sa dea in plus 400-500 mii lei in plus fata de cei cu apometre si chiar mai mult uneori. Va rugam luati masuri ca nu e mosia fiecarui administrator un bloc sa faca ce vrea el fara sa-l opreasca nimeni.

1144 vizualizari
+ SHARE   


Raspunsul primarului


07 Februarie 2006

11.12.2005
Stimate domnule Vlad Ionescu,

Sesizarea dumeavoastra a fost preluata si a primit numarul de inregistrare P 18 / 11.12.2005.

Va inteleg nemultumirile. Venind in intampinarea dumneavoastra, va informez ca voi comunica inspectorilor Serviciului Relatii cu Asociatiile de Proprietari nemultumirile dumneavoastra. Acest lucru nu inseamna insa ca dumneavoastra nu va puteti adresa serviciului anterior amintit care are sediul in str. Lucretiu Patrascanu nr. 3-5, parter, cam. 7, 8 sau 9. Tel. direct: 341.07.14, sau 341.07.11; 341.07.02 (tel centrala). Inspectorii de specialitate va vor oferi consultanta si vor face demersurile ce se impun in vederea aplicarii prevederilor legale.

Va multumesc si pentru viitor va rog sa nu ezitati sa consultati si informatiile furnizare de Primaria Sectorului 3 cu sediul in Str. Parfumului nr. 2-4, Tel: 318.03.23 - 27, site: www.sector3primarie.ro.
Va urez Sarbatori fericite si un sincer La Multi Ani !

Cu stima,
Primarul Sectorului 3,
Liviu Negoita

07.02.2006
Stimate domnule Vlad Ionescu,

Revin pentru a va comunica raspunsul dat de catre Directia Gospodarie Locala -Serviciul Relatiile cu Asociatii de Proprietari: presedintele asociatiei de proprietari a fost somat sa se prezinte, la sediul nostru din str. Lucretiu Patrascanu nr.10, parter, camera 8, cu documentele asociatiei. Inspectorii de specialitate vor decide in consecinta, dupa ce vor analiza documentatia.

Va multumesc si pentru viitor va rog sa nu ezitati sa consultati si informatiile furnizate de Primaria Sectorului 3 cu sediul in Str. Parfumului nr. 2-4, Tel: 318.03.23 - 27, site:www.sector3primarie.ro.

Al dumneavoastra,
Liviu Negoita,
Primarul Sectorului 3

 


Documente atasate raspunsului
13 Aprilie 2006

13.03.2006
Stimate domnule Vlad Ionescu,

Directia Gospodarie Locala, Serviciul Relatii cu Asociatiile de Proprietari va informeaza ca s-a efectuat controlul documentelor asociatiei la sediul serviciului nostru, din str. Lucretiu Patrascanu nr. 10, in prezenta presedintelui asociatiei de proprietari, d-na Dumitru Mina si a d-nei administrator Luminita Iacobescu, constatandu-se urmatoarele:
Administratorul imobilului este atestat de catre Primaria Sectorului 3 – atestat nr. 7003 /20.02.2004.
Salariul administratorului (2.800.000) si garantia materiala, in cuantum de un salariu, depusa la B.R.D, au fost hotarate de catre adunarea generala a asociatiei.
La data verificarii, asociatia de proprietari avea un comitet executiv format din noua persoane si o comisie de cenzori formata din trei persoane.
La asociatie nu exista sesizari scrise cu privire la activitatea comitetului executiv sau a administratorului. La data verificarii, la asociatie nu este pus in functiune registrul de sesizari.
Listele de plata nu sunt intocmite conform prevederilor O.M.F. 2329 / 2001.
Salariatii asociatiei sunt angajati : administratorul are contract individual de munca, femeia de serviciu si mecanicul au conventie civila de prestari servicii.
In procesul – verbal al adunarii generale din 08.07.2002 (au fost montate apometrele) s-a hotarat ca pierderile admise sa fie de 6 % din consum. Pentru persoanele contorizate se aplica urmatorul calcul :
- persoana contorizata plus pierderile admise si consumul la partile comune se scad din consumul general, iar diferenta se imparte pe numar de persoane necontorizate.
- cotele de intretinere variaza de la o luna la alta pentru ca si valoarea facturilor difera de la o luna la alta, iar in perioada verii multe persoane lipsesc din localitate, fapt pentru care se scot de la cotele de intretinere, valoare facurilor calculandu-se la numarul de persoane existente. Pentru persoanele necontorizate consumul de apa variaza intre 4- 6 m3, iar la apa calda intre 3-5m3.
Fata de cele constatate, se dispun urmatoarele masuri:
1. Se da termen  presedintelui asociatiei de proprietari ca, incepand cu luna martie, sa infiinteze registrul de sesizari.
2. Se da termen presedintelui asociatiei de proprietari sa intocmeasca si sa afiseze listele de plata conform prevederilor O.M.F 2329 / 2001.

Cu deosebita consideratie,
Primaria Sectorului 3,
Serviciul Relatii Publice

 


Documente atasate raspunsului


Comentarii facute la aceasta sesizare


Aceasta sesizare nu are nici un comentariu!



Adauga un comentariu
Nume si prenume  
Email  
Comentariu  
Introduceti rezultatul (antispam):    3 + 9
Atentie! Trebuie sa aveti activate cookie-urile in browser pentru ca sistemul antispam sa functioneze corect.
   


 
Informatii din Bucuresti - Sect. 3

Get Adobe Flash player


Get Adobe Flash player

 
 
Ultimele videouri Domnule Primar
 
 
Cauta sesizari
Sesizari din judetul:
 
 
Cauta dupa cuvantul:
 
Cauta sesizarea cu codul:
 
Primarii partenere
 
 
 
 
Copyright © 2018 DomnulePrimar.ro
Web Design - Direct Design