Vremea la:
azi /      maine /
Curs:
EURO: 4,4549       USD: 3,2121
 
Login primari
 
Am uitat parola
 
 

Detalii sesizare


Sesizare pentru primaria Calarasi, judetul Calarasi

Postata de: PASCULESCU MARICICA
La data: 17 Iunie 2014
Tip: Reclamatie
Cod: 79607
< Inapoi la sesizari
Printeaza aceasta sesizare!
Trimite unui prieten

Buna ziua,
Doresc sa va cer sprijin pentru a rezolva o problema foarte importanta, pentru noi locatarii, astfel:
-cu ani in urma s-a deschis la parter un cabinet stomatologic;
-avem probleme cu consumul de apa rece si in urma sesizarilor la unitaea competenta nu s-a rezolvat, deoarece raspunsul nu ne ajuta;
- toti locatarii au apometre, este si la scara, iar diferenta de iesire este diferita de inregistrarile la apartamente;
-pierderi nu avem la subsol, deci este o problema mult mai grava, de exemplu acest cabinet stomatologic nu apare niciodata cu "consum de apa rece", desi functionesza;
-este inadmisibil ca functionarea acestei unitati sanitare sa fie fara consum de apa rece.
- poate mai sunt si alte cazuri de aceea va rugam sa gasim o solutie pentru a rezolva aceasta problema.
Cu incredere, am apelat si va multumim pe aceasta cale de intelegere!
Cu respect locatarii!


868 vizualizari
+ SHARE   


Primarul nu a raspuns inca la aceasta sesizare!



Comentarii facute la aceasta sesizare


Aceasta sesizare nu are nici un comentariu!



Adauga un comentariu
Nume si prenume  
Email  
Comentariu  
Introduceti rezultatul (antispam):    3 + 3
Atentie! Trebuie sa aveti activate cookie-urile in browser pentru ca sistemul antispam sa functioneze corect.
   


 
Informatii din Călăraşi

Get Adobe Flash player


Get Adobe Flash player

 
 
Ultimele videouri Domnule Primar
 
 
Cauta sesizari
Sesizari din judetul:
 
 
Cauta dupa cuvantul:
 
Cauta sesizarea cu codul:
 
Primarii partenere
 
 
 
 
Copyright © 2018 DomnulePrimar.ro
Web Design - Direct Design